Мій коментар до публікації колонки на Освіта.ua "В. Співаковський: оновлення предмета «Історія» в школі"

    Наводжу цитату: 
"Дуже шкода, що дітей змушують у школі вивчати історію як історію дат, воєн, вбивств, царів, захоплень і злочинів.

А не історію відкриттів, винаходів, культури та позитивних особистостей. А потім дивуємось, чому виростають хулігани та маніяки, а не творці. Тому...

Адже рішення дуже просте. Має бути 5 розділів історії:

1. Історія людства, цінностей та культур.

2. Історія своєї країни та рідного краю.

3. Історія відкриттів та винаходів.

4. Історія видатних позитивних особистостей.

5. Історія минулого та футурологія майбутнього

Просто набридло вивчати історію лише війн, вбивств та маразму царів і деспотів."       

    Цікава виходить ситуація, що тоді ми будемо формувати в дітях "світ рожевих поні", де вони будуть вважати, що історія людства - це тільки позитив та постійний розвиток. 

    Історія в школі дає базис розуміння історичних процесів, розвива цілий ряд компетентностей, а також критичне мислення. Історія війн, царів, дати - це невід'ємна частина історії і це треба знати. Дуже дивним для мене є позиція, що "набридло вивчати історію лише війн, вбивств та маразму царів і деспотів", адже історія відкриттів та винаходів, історія культури, історія суспільної думки, світ різних станів суспільства - це і так передбачено освітньою програмою, тому дивно, що треба братися за "оновлення історії в школі".

Популярні дописи з цього блогу

МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАДАХ РЕФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ